Monday, March 15, 2010

BBERBEKU?? BBQ?? NOT SURE









last saturday..
family aku wat bbq..
lame da x wat kot.
so..
tetibe rasa nak wat..
kebetulan adik aku pon dapat 8A for SPM die..
so..
saje celebrate...
kalau dulu takat ayam ngan daging je..
now menu da bertambah kaw2 punye..
kambing, sotong, daging, ketam n ikan pari pun ad gak..
sedaq ahhh( bak kata ruben)
hahahah....






ni br la nak stat



sementara aku berpenat lelah


diorg lak leh bersenang lenang..geram sungguh!


lawyer n future producer get their hands dirty!


ketam n sotong...sotong jd rebutan kot..hahahah


kambing + lemu..glup!


ketam...nyum2


makanan siap masak..tetibe ramai dtg..
nak tlg la konon..hahahha


makan sambil posing..ape motif???




jd rebutan plak air tgn aku..


mlm tu btol2 pnt kot..
bau pon da mcm haram...
but satisfied cz menda best kot..
hope in future leh wat lg..
hhehehehe


1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete